პროექტის სახელწოდება;საქართველოს მინერალური წყლები
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1–2 წინადადებით: თუ როგორაა გამოყენებული საქართველოს მინერალური წყლები და სადაა ძირითადად გავრცელებული
პროექტის აქტუალობა : საქართველო მდიდარია მინ. წყლებით, არის თუ არა ათვისებული ის და როგორ შეიძლება გამოიყენოს ეს სიმდიდრე ქვეყანამ თავის სასიკეთოდ
პროექტის მიზნები: საქ. სასარგებლო წიაღისეული და მინერალური წყლების გამოკვლევა
მონაწილეთა ასაკი:14 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:2 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:შეძლებენ გაარკვიონ თუ რა მინერალებს მოიცავს ესა თუ ის მინერალური წყალი, შეადგენენ გამოუყენებელი მინ. წყლების ნუსხას. მათ გაუჩნდებათ სიამაყის განცდა ამხელა ბუნებრივი სიმდიდრის გამო
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ფოტო და ვიდეო გადამღები, ტრანსპორტი, ტოპოგრაფიული რუკები შესაბამისი ადგილების, ბოთლები სინჯების ასაღებად
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეთა ჯგუფებად დაყოფა, თითოეული ჯგუფის გაგზავნა სხვადასხვა კუთხეში სადაც მრავლადაა მინ.წყლები.
პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1–2 წინადადებით: თუ როგორაა გამოყენებული საქართველოს მინერალური წყლები და სადაა ძირითადად გავრცელებული
პროექტის აქტუალობა : საქართველო მდიდარია მინ. წყლებით, არის თუ არა ათვისებული ის და როგორ შეიძლება გამოიყენოს ეს სიმდიდრე ქვეყანამ თავის სასიკეთოდ
პროექტის მიზნები: საქ. სასარგებლო წიაღისეული და მინერალური წყლების გამოკვლევა
მონაწილეთა ასაკი:14 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა:2 თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:შეძლებენ გაარკვიონ თუ რა მინერალებს მოიცავს ესა თუ ის მინერალური წყალი, შეადგენენ გამოუყენებელი მინ. წყლების ნუსხას. მათ გაუჩნდებათ სიამაყის განცდა ამხელა ბუნებრივი სიმდიდრის გამო
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ფოტო და ვიდეო გადამღები, ტრანსპორტი, ტოპოგრაფიული რუკები შესაბამისი ადგილების, ბოთლები სინჯების ასაღებად
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):მოსწავლეთა ჯგუფებად დაყოფა, თითოეული ჯგუფის გაგზავნა სხვადასხვა კუთხეში სადაც მრავლადაა მინ.წყლები.
აღწერენ ადგილს გეომორფოლოგიურად, მოიძიებენ მასალას ამ ადგილის გეოლოგიური აგებულების შესახებ, ჩაატარებენ გამოკითხვას ადგილობრივ მოსახლეობასთან თუ რა დოზით იყენებენ ამ წყალს, როგორ ფიქრობენ სასარგებლოა თუ არა მათთვის, უნდა თუ არა ამ სიმდიდრეს მოვლა და რეალიზება.ემუქრება თუ არა წყალს ამოწურვა.. მოსწავლეები შეეცდებიან აღებული სინჯები ლაბოლატორიულად გამოიკვლიონ.
ყოველივე ამის შემდეგ ისინი შეძლებენ შეადარონ წყლის შემადგენლობა იმ ქანების შემადგენლობას, საიდანაც ეს წყალი ამოდის. შეაჯამებენ მოძიებულ ინფორმაციას და მიხვდებიან თუ რა მნიშვნელობა აქვს ქვეყნისთვის ამ სიმდიდრის რაციონალურად გამოყენებას.ნუსხას, რომელშიც გამოუყენებელი მინერალური წყლებია ჩამოთვლილი განათავსებენ ვებგვერდებზე და ინფორმაციას მიაწვდიან დაინტერესებულ ადამიანებს.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ისინი სწავლობენ საქ. გეოგრაფიას, მათ შორის სასარგებლო წიაღისეულს
მოსწავლეები შეფასდებიან რუბრიკით
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი): მაია გოგაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:maikogogashvili@gmail.com
•პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი : http://maikogogashvili.blogspot.com/
ყოველივე ამის შემდეგ ისინი შეძლებენ შეადარონ წყლის შემადგენლობა იმ ქანების შემადგენლობას, საიდანაც ეს წყალი ამოდის. შეაჯამებენ მოძიებულ ინფორმაციას და მიხვდებიან თუ რა მნიშვნელობა აქვს ქვეყნისთვის ამ სიმდიდრის რაციონალურად გამოყენებას.ნუსხას, რომელშიც გამოუყენებელი მინერალური წყლებია ჩამოთვლილი განათავსებენ ვებგვერდებზე და ინფორმაციას მიაწვდიან დაინტერესებულ ადამიანებს.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ისინი სწავლობენ საქ. გეოგრაფიას, მათ შორის სასარგებლო წიაღისეულს
მოსწავლეები შეფასდებიან რუბრიკით
პროექტის ხელმძღვანელი მასწავლებელი): მაია გოგაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:maikogogashvili@gmail.com
•პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი : http://maikogogashvili.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий